Rue Saint Christophe
Yet another street find today: pizza, fresh from the gutter. Check out the box: The real taste of Italy, it says. I wonder if their delivery staff is as sexy as the box suggests? Maybe you’d order pizza more often if it were the case? Do you often have home-delivered pizza? I never do. In fact I’ve never ordered a home-delivered meal. I believe it’s still quite rare in France, I don’t think it’s part of the culture here. But maybe it’s only me? I do see pizza delivery motorbikes racing around town all the time…

Une autre trouvaille de rue aujourd’hui : pizza, toute fraîche du caniveau ! Le vrai goût de l’Italie, dit le carton. J’aimerais savoir si la livraison est vraiment faite par des filles aussi sexy que ça. Publicité mensongère ? ;-) Ca vous arrive de commander des pizzas à domicile ? Moi jamais. Il me semble que c’est encore assez rare en France de se faire livrer à dîner. Je ne crois pas que ce soit encore rentré dans notre culture, si ? Mais peut-être ai-je tort car je vois souvent des livreurs de pizza circuler à fond en ville le soir !

0 comments