Place des Halles
“We love Facebook” says this ad advertising Avignon’s first Facebook party which took place last Saturday. I wonder what a Facebook party is? Are you supposed to come dressed up as your pseudo or is it just a concert sponsored by Facebook ? Reading the ad again it says “face mask compulsory”. I didn’t attend; can anyone tell us about it?
Are you on Facebook? Do you see it as a useful networking tool?

“We love Facebook” dit cette affiche pour la première Facebook party d’Avignon qui s’est tenue samedi dernier. Je me demande bien ce que c’est qu’une Facebook party. Vient-on déguisé comme son pseudo ou est-ce tout simplement un concert sponsorisé par Facebook ? En relisant l’affiche je lis “masques impératif” (sic). Je n’y suis pas allée mais je serais curieuse qu’un de mes lecteurs nous raconte la fête.
Etes-vous sur Facebook ? Est-ce un réseau utile pour vous ?

0 comments